مزیت خرید فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی
نوشته شده توسط : محمدرضا

فونداسیون پیش ساخته از جمله سازه هایی است که تمام بار و فشار تعلقات نصب شده بر روی خود را به زمین منتقل می کند. این سازه های بتنی از قبل آماده شده به دلیل مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و همینطور ضربه های وارد شده می توانند بهترین پایه برای چراغ های روشنایی در بسیاری از محیط های باز مورد استفاده قرار بگیرند. فونداسیون های پیش ساخته بنا به کاربرد، در مدل ها و ابعاد گوناگونی با معیارهای متفاوتی ساخته و به فروش می رسند.

فونداسیون پیش ساخته چیست؟

فونداسیون های پیش ساخته محصولاتی هستند که با کمک ریخته گری بتن، درون قالب به هر شکل دلخواهی تولید شده و به صورت آماده شده در محیط های کنترل شده حمل می شوند. امروزه استفاده از بتن های پیش ساخته مزیت های بالقوه ای را برای فونداسیون های پیش ساخته به همراه آورده اند. در حقیقت جایی که ابزار و فضای کاری از قبل تعیین شده باشد، ایمنی و همچنین نظم اجرایی بالاتری در محل وجود خواهد داشت و از طرفی مونتاژ قطعات بر روی آنها با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

 

پرطرفدارترین فونداسیون از قبل آماده شده، فونداسیون پایه چراغ است که به دلیل کاربرد زیاد در کیفیت درجه یک تولید می شوند و عموما در بزرگراه ها، مراکز خرید و همچنین خیابان های اصلی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع فونداسیون های آماده از جمله محبوب ترین فونداسیون هایی است که در انواع سایزها و همینطور طراحی های مختلف عرضه می شوند.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%86%D9%88%D9%BE%D9%84/%D9%81%D9%88%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DA%A9%D9%84/

 

مزیت فونداسیون های پیش ساخته

از جمله کاربردهایی که فونداسیون های پیش ساخته داشته اند به کار بردن آنها در پایه های روشنایی بوده است، از آنجایی که دکل های پایه های روشنایی در مکان های باز مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین عواملی مانند باد، ضربه های شدید و زلزله می تواند سبب شوند تا پایه روشنایی سقوط کند. در نتیجه فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی سازه ای ایمن است که پایه روشنایی را در هر شرایط آب و هوایی و ضربه های وارد شده حفظ می کند.

 

 قیمت فونداسیون های پیش ساخته

برای خرید فونداسیون پیش ساخته، قیمت های متنوعی وجود دارد، اگر بخواهیم فاکتورهایی را که بر روی نرخ گذاری فونداسیون های پیش ساخته بتنی نقش مهمی را دارند نام ببریم، می بایست به ابعاد، تراکم آرماتور بتنی و همچنین قطر میلگردها، عیار بتن، تعداد و البته سایز انکربولت ها اشاره کرد. البته علاوه بر این معیارها ساختار و مدل فونداسیون می تواند در قیمت این سازها بسیار تاثیرگذار باشد، به فرض مثال فونداسیون پایه چراغ در نمونه های مختلفی مانند فونداسیون پاشنه دار، فونداسیون ذوزنقه ای، فونداسیون مکعب مستطیل و همینطور فونداسیون مکعب مربع تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها می توانند نرخ های متعددی داشته باشند.

 

http://aytaak.ir/





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: